سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سامانه ای به آدرس https://195.cra.ir را برای ثبت شکایات مردمی از خدمات اینترنت اپراتورها راه اندازی کرده است. کاربران می توانند موضوعاتی مشابه لیس پاسداری تعرفه ی سرویس، تضاد در محاسبه ی حجم ترافیک، عدم تجلیل ترافیک درون و بین الملل محتوای داخلی، حاضر بودن اعمال تعرفه ی ترجیحی پیام رسان های داخلی، محاسبه ی هزینه ی اینترنت بوسیله عارض عادی باوجود کوشا سازی امانت و. را داخل این سامانه گزارش دهند.

سامانه ی ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ با هدف افزایش خرسند کاربران و رسیدگی به شکایت های مردمی در حوزه های مختلف ارتباطات و فناوری ازجمله اینترنت، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات، دفاتر پیشخوان و خدمات ارزش افزوده سیاق اندازی شده است. می استعداد با مراجعه به سامانه، شکایات را پیگیری کرده و همچنین شکایات سایر کاربران را به تفکیک محل، مشاهده کرد.

پیمان قره داغی، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده ی دایره رگولاتوری چند روز پیش اطلاع دادن کرده حیات استاندارد شکایات از خدمات اینترنتی ۱۳۳ درصد افزایش پیدا کرده است. او همچنین از افزودن ظرفیت فنی سامانه ی ۱۹۵ و تغییراتی داخل فرایند ثبت و رسیدگی به شکایات به عزم پاسخ گویی سریع به کاربران خبر داده بود. کاربران همچنین می توانند شکایات خود را بوسیله صورت شبانه یکروز با تماس به شماره ی ۱۹۵ مطرح کنند یا شکایت از پیامک های انبوه مزاحم و تبلیغاتی را به سرشماره ی رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز چند روز پیش تو پاسخ بوسیله کاربری که از تمام شدن حجم بین الملل خویشتن با استفاده از پیام رسان تویی شکایت کرده بود گفت تیمی را مأمور ارزیابی میدانی بابت استفهام بوسیله این موضوع کرده است. وزیر ارتباطات همچنین گفت شکایت های متشابه دیگری را همچنین تو تماس با این موضوع گرفتن کرده است و دادستان کل کشور نیز این موضوع را در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح کرده است.مقاله ی مرتبط:وزیر ارتباطات: برای رسیدگی به وضعیت اینترنت، تست سرعت نت سنج پلاس را عمل دهید

وزیر ارتباطات پیش از این از مردم خواسته وجود با مراجعه به سامانه ی نت سنج پلاس (NetSanjPlus.Ir) تست سرعت خود را ثبت کنند تا وضعیت شبکه ی اینترنت کاربران بوسیله نعوظ شفاف و دقیق ارزیابی شود و مسئولان اقدامات لازم برای حل مشکل را انجام دهند.

از دیگر امکانات سامانه ی راه اندازی تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می توان بوسیله گزارش های مردمی از شبکه های اجتماعی اشاره کرد. کاربران می توانند شکایات خود از نشر محتوای خلاف، نشر محتوای مبتذل، لغو حریم خصوصی، شمار کاربری تقلبی و. درون اینستاگرام، سروش، صحبت و بله را در این سامانه ثبت کنند.بیشتر بخوانید:پنجمین پیرامون مسابقات ICT Challenge دانشگاه صنعتی شریف ۵ و ۶ تیر ۱۳۹۹ برگزار خواهد شدهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۹ اردیبهشت ۹۹]ایران کیت امتیاز سرولوژی کرونا صادر می کندویروس کرونا مشکل جدید بازار پر اب افزار کشوراینترنت ماهواره ای استارلینک تا ۶ ماه دیگر در فاز بتای عمومی نمایش خواهد شد

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها