صنعتی دوربین و تصویربرداری در دوران شیوع ویروس کرونا خسارت های متعددی را متحمل شده است. آمارهای اخیر علامت می دهد که در هر دو مرزوبوم ی تولید و فروش، کاهش قابل توجهی تو میدان مشاهده می شود. ماه مارس همیشه بوسیله نشانی دوره ای شناخته می شود که فروش دوربین داخل آن بوسیله پشته می رسد. درواقع دوربین هایی که داخل فاتحه سال معرفی می شوند، تو این ماه به بازار می آیند و درآمدزایی نیکی را برای تولیدکننده ها نما می زنند. البته ماه مارس امسال برخلاف سال های گذشته، با کاهش تولید و ابتیاع درون صنعتی دوربین همراه حیات. شرکت های ژاپنی تنها ۴۸ درصد از بیع سال گذشته را در مارس ۲۰۲۰ تجربه کردند.

مؤسسه ی محصولات تصویربرداری و دوربین ژاپن موسوم بوسیله CIPA آمار متاخر از تولید و معامله دوربین شریک های ژاپنی را منتشر کرد. گزارش متاخر نشان می دهد که فروش جهانی تنها بوسیله اندازه ی ۴۷/۸ درصد معامله در ماه مارس ۲۰۱۹ بوده است. دراین میان، معامله در منطقه ی آسیا آمار زیاد نگران کننده ای داشت و ۳۹/۸ درصد از آمار ماه مارس گذشته وجود. البته فروش درون مناطق دیگر، خصوصا باختر آسیا، آمار مناسبی داشت، ولی تنها به ۶۸/۲ درصد فروش سال گذشته رسید. بوسیله علاوه، غرب آسیا ابد تسهیم کوچکی از فروش دوربین را به خود ویژه می دهد و حتی نمو در این منطقه هم آن چنان سودی بخاطر شرکت های ژاپنی نخواهد داشت. فروش در ایالات متحده، اروپا و ژاپن نیز به تزیین ۴۴/۷ و ۴۸/۳ و ۵۴/۵ درصد معامله مارس ۲۰۱۹ بوده است.کاهش بیع دوربین های SLR بیشتر از دوربین های بدون آینه بوده است

آمارها نشان می دهد فروش دوربین های SLR زیاد از دسته های دیگر همچون مدل های بدون آینه با کاهش روبه رو شده است. یکی از دلایل کاهش فروش، کاهش عرضه ی میزان های جدید در دسته ی SLR توجیه می شود. تولید این دوربین ها تو ماه مارس سال جاری، تنها بوسیله ۳۲/۶ درصد تولید تو دوره ی مثل سال گذشته رسید. درحالی که تولید دوربین های عاری آینه، آمار ۵۶ درصد را ثبت کرد. چین عزب منطقه ای حیات که دوربین های SLR را بیش از دوربین های بدون آینه دریافت کرد. البته آمار در آن منطقه نیز عزب به نصف آمار مارس ۲۰۱۹ رسید.

گزارش CIPA، آمارهای سابق را همچنین تأیید می یواش که توسط راه اندازی های آمارگیر دیگر همچون Stackline منتشر شد. این سازمان دعوی کرده وجود که خرید دوربین در ایالات متحده در ماه مارس با کاهش ۶۴ درصدی روبه رو شد. درحال حاضر و با تعطیلی اکثر فروشگاه های دوربین، نمی استعداد مراد تکثیر آمارهای فروش را داشت. این مؤسسه، دسته ی دوربین را در مقام ثالث سیاهه ۱۰۰ دسته ی محصولی قرار داد که بیشترین کاهش فروش را در دوره ی اخیر تجربه کرده اند. تنها بیع کیف و چمدان آماری بدتر از دوربین راثبت کرده است. در آماری قابل پیش بینی همچنین دستکش های یک بار مصرف، بیشترین رشد را در بیع تجربه کرده اند.

مقاله های مرتبط:کاهش ۸۰ درصدی سودآوری کانن درون عزل مقدمه ۲۰۲۰تأثیر کرونا بر اقتصاد جهانی و طرز کارهایی برای برون رفت از نزاع

چندی پیش کانن کاهش درآمد ۲۷ درصدی را درون پاره دوربین درون فصل نخست سال جاری گزارش کرد. این آمار، عزب بخشی بهتر از کاهش درآمد کل بازار در ژاپن حیات که ۳۱/۱ درصد گزارش شد. کاهش درآمد دوربین های SLR تولید ژاپن، ۴۰/۲ درصد گزارش شد، درحالیکه کاهش درآمد بخاطر بسرنوشت شوم دچار کردن دوربین های بدون آینه، ۲۵/۸ درصد بود.

آمار تولید و فروش لنزها درون ماه مارس، وضعیتی بهتر از دوربین ها داشته است. حجم تولید داخل ماه مارس با کاهش ۴۶/۱ درصدی روبه رو شد، درحالیکه حجم ابتیاع کاهش ۴۴/۸ درصد را امتحان کرد. تولید لنز های فول فریم با ۳۴/۵ درصد کاهش روبه رو شد، درحالیکه لنزهای مخصوص فرمت های کوچک تر، کاهش تولید ۵۳ درصدی را تجربه کردند. تنها آمار مثبت، افزایش ارزش لنزهای فروخته شده در آمریکا در فرمت های کوچک پر حرارت بود که نسبت به آمار ماه فوریه، افزودن ۱/۵ درصدی را امتحان کرد.

قیمت بوسیله روز، مشخصات متخصص و هر اطلاعاتی که برای خرید کم قیمت و آگاهانه ی گوناگون دوربین عکاسی نیاز دارید را داخل بسرنوشت شوم دچار کردن محصولات زومیت بیابید. تو این بخش، علاوه کنار مشخصات متخصص دقیق دوربین های کانن، نی ، پاناسونیک، سونیو دیگر برند ها، امکان مقایسه ی دو یا چند میوه درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد وجود.مشاهده لیست بها دوربینبیشتر بخوانید:کاهش ۸۰ درصدی سودآوری کانن داخل فصل فاتحه ۲۰۲۰انتشار گزارش مالی سامسونگ در سه گانه ماهه نخست ۲۰۲۰؛ عملکردی فراتر از شوق با وجود مسری کروناافزایش فروش بازی ها و کنسول های بازی به دنبال عالمگیر کرونااپل از کاهش درآمد به دلیل مجادله کرونا معارفه دادنگرانی انویدیا از نفوذ کردن منفی ویروس کرونا و کاهش پیش بینی درآمدی برای سه ماهه ی فاتحه سال

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها